Imprimeix en PDF

dissabte, 1 de setembre del 2012

MALSONS INFANTILS


Aquest estiu he guanyat el meu primer premi, m'ha calgut retornar a la meva infantesa, i amb poques paraules escriure un micro conte.
Primer vull mostrar-vos la recreació que la meva neboda n'ha fet del micro conte. En aquesta imatge jo hi he fet algunes modificacions de color i temperatura, l'original és molt millor, però aquest el tinc jo a casa, espero que amb aquesta visió en tingueu prou.


Dibuix original de Xènia d'Armengol



MALSONS INFANTILS


Cansat de córrer, darrere de la gegantina tija del gerani respiro, el tiranosaure ha passat sense veure’m.

Foto: Sergi G.Oset - moment que em fan entrega del premi.


Un premi per llegir-lo! i també per gaudir-lo!


També voldria mostrar-vos els micro contes dels altres dos finalistes, el Ricard Closa i el Sergi G. Oset.

2on. premi:
AMOR A LA CARTA. Ricard Closa 
Malcorada, l’amant a qui acabaven de plantar en aquell restaurant, va demanar la carta. El cambrer, molt atent, li’n va dur una on li declarava amor etern i postres.

3er. premi 
VERMELL, PARELL, GUANYA. Sergi G. Oset 
El tafur jubilat i el gos cec creuaven el carrer ignorant les advertències i els cotxes.
—Què fa? —Cridaven. 
Posava en joc la poca vida que li restava.
Els trobo fantàstics, els dos m'agraden i molt, he tingut sort de guanyar a aquests dos cracks. Els seus microcontes em fan valorar molt més el premi i comprendre com de difícil ha de ser formar part d'un jurat.

Em sap greu no haver estat present el dia de l'entrega, però estava de viatge. Per sort, el meu amic Sergi sí que hi era, com un dels altres finalistes. Espero conèixer un dia al Ricard, segur que també ens farem amics.

Gràcies per ser-hi Sergi!


Els finalistes Ricard Closa i Sergi G. Oset en el centre i envoltats per l'organització.


El premi - Foto: Núria i Sergi


Fins el proper any!!



Ferran d'Armengol
Terrassa 2012

9 comentaris:

  1. Moltes felicitats pel premi, Ferran! Ànims i a seguir aconseguint més èxits!

    ResponElimina
  2. Enhorabona, Ferran !!! Estic segur que sí, ens coneixerem més enllà del Facebook !!! Una abraçada.

    ResponElimina
  3. Moltes felicitats pels premis: pel primer, pel segon i pel tercer; per tots tres perquè són molt bons. Continueu delectant-nos amb les vostres creacions, mestres!

    Una abraçada, una altra i una més,

    Maria Teresa

    ResponElimina
  4. Ei, jo també hi era,..... i vaig sentir com et donaven el premi... moltes felicitats Alícia

    ResponElimina
  5. Moltíssimes felicitats!, t'ho mereixes!
    una abraçada.

    ResponElimina
  6. La tristesa per no poder compartir l'entrega de premis conjuntament en el seu moment va quedar compensada amb escreix amb el sopar que vam poder compartir l'altre dia amb tu i l'Empar. És un orgull tenir-vos als dos entre el nostres amics i gaudir amb els vostres relats i poemes.
    Felicitats pel merescut premi i felicitats a la teva neboda pel preciós treball gràfic.

    Tenim pendent un tema: tornar-nos a presentar el pròxim any!

    PD: sense l'inestimable ajuda de l'Alícia Gili no haguessim pogut recollir cap dels premis en persona, ha, ha ^_^

    ResponElimina
  7. Enhorabona, Ferran!

    Sense desmerèixer el microconte (que m'ha agradat!), la teua neboda promet com a il·lustradora, eh??


    Vicent Terol

    ResponElimina
  8. Enhorabona, Ferran!
    Un premi merescut i tres microcontes de molt de nivell.
    I jo també felicito a la teva neboda, una magnífica il.lustradora.

    ResponElimina
  9. Gràcies a tots per les vostres paraules, Sergi, Ricard, Maria Teresa, Alícia, Sandra, Sergi G, Vicent i Glòria!! Moltes gràcies de veritat, miraré de seguir i intentaré tornar a a guanyar alguna cosa el pròxim any, si els maies no l'encerten.

    ResponElimina

Et volíem comentar que...