Imprimeix en PDF

dimecres, 19 de setembre del 2012

GLOBUS DE SABÓ (253è JOC LITERARI)

Casualment, el passat dia onze vaig fer alguna foto de globus de sabó, tot fent un passeig per Barcelona, així que avui faré un aiguabarreig de les dues imatges, però partint de la motivadora del joc i pel repte de no posar-hi cap "i" en el text.

Participació personal en el 253è Joc literari del bloc "Tens un racó dalt del món" del Jesus MTibau.

Foto: Jesus M. Tibau




Globus de sabó


El globus de sabó, endut per empentes d’un afable aldarull urbà,
 cerca el lloc on descansar el seu vol. Sense voler, que no ho sap, 
raurà en l’eterna llum d’un resplendent reflex
que reté l’ull atent de la càmera. 
Escàpol del moment que l’encalça, de la vetlla mortal, preclara, 
sols restarà com un record, en el toll fugaç 
del seu fat passatger.



Ferran d'Armengol
Terrassa, Setembre 2012



Joc i desig - Foto: Ferran d'Armengol
Aquesta era la meva visió captada a Barcelona el passat onze de Setembre, però dono les gràcies al Jesús M. Tibau per mostrar-me el camí de la inspiració.

8 comentaris:

  1. les bombolles del nostre país no petaran. Gràcies

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bé, el text prosaic no vol comparar Catalunya amb els globus de sabó, tampoc era aquesta la meva intenció, però corroboro que les bombolles del nostre país no han de petar, això és cosa de tots nosaltres que no succeeixi. I gràcies a tu pel repte.

      Elimina
    2. Et comento aquí pq no trobo el lloc on posar-ne un de nou, i no tinc cap fill a mà.
      M'encanten aquestes fotografies!!
      La Tània (filla) en vol estudiar(quinze anys), i hi té traça . A mi també m'agrada la fotografia però instantanea, no tinc paciència per preparar cosetes.No, tranqui ara no t'enviaré pas fotos pq les comentis ! Ja m'han explicat com es fa per colo-car-les a RC junt amb els escrits, però ho trobo embolicat ,potser un dia d'aquests m'hi posi o no.
      Si el temps fos com un xiclet...

      Elimina
    3. Comentar aquí mateix ja està bé.
      Com ja hauràs vist Anna, la primera imatge és d'un altre blocaire, en Tibau, i la segona sí que és meva. Els Globus de sabó donen molt de joc fotogràfic.

      Elimina
  2. Molt maco el poema i les imatges. Una bombolla de tons càlids, les altres blavoses, sempre immaterials.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per les teves paraules Helena, i benvinguda al meu espai, espero que t'hi trobis a gust.

      Elimina
  3. En aquest cas, et felicito per la foto.

    ResponElimina
  4. Gràcies Frank, té alguns retocs del picassa per saturar els colors i donar més vistositat al conjunt.

    ResponElimina

Et volíem comentar que...