Imprimeix en PDF

dimecres, 21 de març del 2012

COM UNA ENDEVINALLA URBANA

Avui és el dia  mundial de la poesia, no? Doncs participaré!
Imatge extreta d'una web sobre l'Art Urbà



Com una endevinalla urbana


Jo no vaig triar ser esquerpa.
No volia ser façana,
ni cercar dins la runa.
Jo no sóc qui fa passar la gana.

No sóc lletja.
No sóc dolenta.
No sóc ni viva...
però em veus la petja.

No faig oblidar la misèria,
ni evito viure l’angunia
de remoure la ruïna
que s’acumula on jo visc.

Tu  pots valorar-me,
fent via no seràs el primer,
i alguns em diuen que sóc l’art, 
que dóna vida al carrer.

Ferran d'Armengol
Terrassa, Març 2012

1 comentari:

  1. La poesia és com el símptoma o el tret de cadascun l'ànima de cada persona, és quelcom que no lleva la fam, que no dóna diners, que potser no sempre dóna felicitat, però és el tot, És.

    ResponElimina

Et volíem comentar que...