Imprimeix en PDF

dimarts, 3 de setembre del 2024

Review: Unes ganes salvatges de cridar

Unes ganes salvatges de cridar Unes ganes salvatges de cridar by Marc Vintró
My rating: 3 of 5 stars

Nou històries diferents, diverses, un llibre molt ben escrit, amb una pulcritud estilística esfereïdora, però que no m'han arribat. Algunes per excés d'informació, amb la meitat de llargada hauria gaudit més el relat, d'altres se m'ha escapat el significat de la història. I bé, les dues que més m'han agradat han sigut les dues últimes, potser perquè feia dies que volia acabar el llibre i ja feia dies que sols em faltaven les dues últimes històries. Potser l'última, per ser la més fantàstica, una guineu que et dona deu mil converses, és prou enginyós i fantàstic. I així, amb la calma d'una última vesprada de pluja, els dos últims han lliscat millor. Tot i que encara m'ha calgut fer una mica de lectura ràpida en certs moments del relat, on saltar-me dues o tres línies no m'ha causat cap manca d'informació important. I això, no sé si és bo del tot. Potser la manca d'ànima d'alguns relats, la fredor en com descriu els fets, m'ha distanciat dels relats. Potser.

View all my reviews

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Et volíem comentar que...