Imprimeix en PDF

dilluns, 16 d’abril del 2018

SANT JORDI, UN ALTRE ANY

Tornem a ser-hi, un any més, a la data festívola del llibre i la rosa. Un altre any, i un altre Sant Jordi.

Aquest cop tinc un solitari relat en un llibre de monstres, espanta-criatures nostrades extretes de la mitologia catalana; marracos, homes de neu, brívies, crespells, pesantes o el tamarro, fins a deu maneres diferents de fer-nos por.


El meu relat és "La cacera del tamarro", un esperit boscà que no està gaire ben definit i que s'amaga per comarques pirinenques de Lleida, principalment per la Noguera o els Pallars. Alguns l'han definit com una mustela, una llúdriga dels rius, un animal que om diria és inofensiva, i amb qui solen fer quintades als més babaus de la comarca. Però no us en parlaré del meu relat. Ara no.

Ara toca dir-vos on em podreu trobar aquest Sant Jordi, que com ja va sent costum, voltaré per Barcelona, així que si algú em vol trobar, aquí us deixo els meus horaris.

De 9 a 12 hores 
Parada de l'ARC (Associació de Relataires en Català) 
Rambla de Catalunya 6

De 13 a 14 hores 
Llibreria "La Font de Mimir" 
Carrer de Costa i Cuxart, 5 BCN
Barri de Torre Llobeta i Vilapicina 

De 16 a 17 hores
Llibreria "Gigamesh
Carrer de Bailen, 8 BCN 
Eixample - Arc de Triomf 

De 17 a 19 hores
Parada CHRONOS, amb Hermenaute / OrcinyPress / EdicionsSECC i Llibreria Chronos
Passeig de Sant Joan, 1 
Eixample - Arc de Triomf


Imatge publicitària de la parada de Chronos


Si tot va bé, com ha de ser, a última hora miraré d'estar una estona, un altre cop, a la parada dels relataires, amb la gent de l'ARC, on he començat la jornada.

I si no ens podem veure, per mil raons que poden passar, gaudiu d'una jornada meravellosa, entre llibres i flors!

Us deixo amb la portada del llibre antologia de relats, el "Monstruari"  d'Edicions SECC.



Ferran d'Armengol
Terrassa, abril 2018 / Sant Jordi

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Et volíem comentar que...