Imprimeix en PDF

dimarts, 31 de desembre del 2019

PREMI EL VI FA SANG 2019 – I Concurs de micro relats via Twitter

Bé, alguns cops et donen bones notícies, i guanyar un concurs (de microrelats) negre amb una història truculenta de venjança sempre bé de gust, i més si el premi és una ampolla de vi de la terra.

Sembla que els microrelats són la meva especialitat. 


Cartell del V El vi fa sang

Aquest any, i per primer cop, dins de l’apartat que fa referència al concurs de relats, han instaurat el de micro relats, via Twitter. He participat amb un micro relat en tres piulades, com estava establert, i he quedat un dels guanyadors. No donaven un premi al millor, han premiat els cinc millors, en principi.
I el meu és aquest:

Te’n faré memòria

#concurselvifasang Mai podries imaginar què t’espera. No puc deixar de pensar-hi, mentre observo com degustes el vi, gola avall. Fruint el tacte aspre i el gust afruitat que s’impregna al cel del paladar. Et miro i t’envejo la dona i els fills que t’ha donat. A qui enganyes?
#concurselvifasang M’acompanyes a casa cada nit que quedem, i així em guanyo la teva confiança. Fas com sempre feies. Ara no ho recordes, te’n faré memòria aviat. I és així com espero sorprendre’t la primera nit d’amor. Sé que t’agraden les sorpreses, i aquesta no te l’esperes.
#concurselvifasang Ets tan innocent. Quan m’abracis el cos càlid i sense vida, impregnat tu del meu aroma carnal, qui dubtarà que ets culpable? Hauré assolit morir en els teus braços, i descobriràs tard la venjança d’aquella jove —pertorbada em deies— que un dia vares rebutjar.

*********
I el premi, em demanareu, quina quantitat va ser?
Doncs una ampolla de vi DO Conca de Barberà i entrades pels museus de l’Espluga de Francolí. I la veritat, aquests són els premis amb més bon gust.

Ferran d’Armengol / L’Espluga de Francolí/Terrassa / març 2019

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Et volíem comentar que...