Imprimeix en PDF

divendres, 9 de setembre del 2011

SECRETS A LA RÁDIO - ENTREGA DE PREMIS

Aquest dissabte dia 10 de Setembre, entrega de premis.

Durant el passat curs, de l'Octubre 2010 fins el Juny 2011, l'associació de Relataires en Català (ARC) i el programa de ràdio Argentona “Històries” presentat per la Sílvia Cantos, van dur a terme el concurs mensual de microrelats “ARC a la ràdio”. Com és possible que hàgiu vist, he anat penjant al bloc tots els relats que vaig presentar, no va ser tots els mesos, però sí la majoria, i és ara quan ha arribat el moment de saber-ne els guanyadors. Jo en tinc tres de finalistes.
- Com anit
- Classes de tango
- Preguntes indiscretes

El lliurament de premis es celebrarà el proper dissabte i queda clar que tots hi esteu convidats. 
Com podeu observar més amunt, us faig a mans la targeta-invitació a l'acte.

Ferran d'Armengol
Terrassa, Setembre 2011

2 comentaris:

  1. Bona nit, Ferran;
    Molta sort al lliurament dels premis. Jo també tinc dos relats finalistes, però no podré assistir-hi a l'acte. Ja m'agradaria poder saludar-vos. Records a l'Empar i el Roger.
    Una abraçada!
    FRANCESC

    ResponElimina
  2. Gràcies Francesc, una pena no tenir-te entre nosaltres aquesta vesprada. Però ens veurem a la propera. Salut!

    ResponElimina

Et volíem comentar que...